USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET:
TILAUS
Voit tilata vitamiineja usealla eri tavalla:
Suoraan netissä verkkosivuilla: www.vitafresh.fi
Käyttämällä yhteydenottolomaketta Vitafreshin verkkosivuilla
Tilauskupongilla: Voit käyttää kupongissa olevaa nettiosoitetta tilauksen tekemiseen. Voit myös lähettää kupongin postitse meille.
Soittamalla asiakaspalveluumme 075 326 7500 (Avoinna ma-pe 08.30-16.00. Puhelun hinta on 8,4, snt/min + pvm/mpm, myös jonotuksen ajan).
Aller Media Oy/VitaFresh vitamiinitilaukset ovat voimassa tilausmuodon mukaisesti. Kertatilaukset ovat aina määräaikaisia ja päättyvät tuotteen saavuttua. Kestotilaus jatkuu automaattisesti kulloinkin voimassa olevaan tilaushintaan, joka on enintään normaalihintaisen laskutusjakson hinta (60 kpl/ 39,80 €). Lasku/tilausvahvistus lähetetään tuotteen mukana. Emme toimita tuotteita ulkomaille. Toimitamme tuotteen n. 2-4 viikon kuluessa tilauksen saapumisesta.
Tilaajalla on kuluttajansuojalain 6.luvun mukaisesti oikeus peruuttaa etämyynnissä tekemänsä tilaus 14 päivän kuluessa ensimmäisen tuotteen saapumisesta. Tällöin palautettavien tuotepakettien tulee olla avaamattomia. Peruutusilmoituksen voi tehdä kirjeitse, puhelimitse tai sähköisesti. Laskun maksamatta jättäminen ei ole peruutus.
Tilaaja voi irtisanoa tilauksen joustavasti. Asiakaspalveluun kirjeitse, puhelimitse tai internetsivun lomakkeen kautta tehty irtisanominen päättää tilauksen meneillään olevan laskutusjakson loppuun, kuitenkin viimeistään kuluvan kuukauden ja sitä seuraavan 30 päivän kuluessa.
Jos tilausmaksua ei ole maksettu eräpäivään mennessä, Aller Media Oy/VitaFreshillä on oikeus periä maksumuistutuksesta ja viivästyneestä maksusta aiheutuneet kulut ja korot. Sopimusrikkomuksissa sovellamme normaalihintoja laskeaksemme jo toimitettujen tuotteiden arvon perintää varten.
Lähetämme VitaFresh -tuotteiden tilaajille tilattuihin tuotteisiin liittyvää viestintää, myös sähköisesti.
Pidätämme oikeuden tuotteiden toimittamiseen force majeure -varauksin (lakko, tuotannolliset häiriöt ym.).
Tilaajan antamia henkilötietoja voidaan käyttää ja luovuttaa kaikkiin Allerin tietosuojaselosteessa kuvattuihin käyttötarkoituksiin, ml. suoramarkkinointiin. Tietosuojaselosteemme on saatavilla www.aller.fi/tietosuoja. Käytön suoramarkkinointiin voi estää ilmoittamalla siitä Allerin asiakaspalveluun kirjeitse, puhelimitse tai sähköisesti.
Jos tilaussopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi, www.kuluttajariita.fi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan, www.kuluttajaneuvonta.fi
Pääosin tilauksemme ovat kestotilauksia, eli niillä ei ole päättymispäivää. Kestotilaus jatkuu tilausjaksosta toiseen niin pitkään kuin haluat.
Huomaathan, että jos haluat lopettaa tilauksen, tulee sinun ilmoittaa siitä erikseen meille.
Jos meillä on tiedossa matkapuhelinnumerosi, lähetämme sinulle sähköisen tilausvahvistuksen noin 2 päivän sisällä tilauksen tekemisestä. Kaikissa tilauksissa ensimmäinen paperinen lasku toimii myös tilausvahvistuksena.
Tilaus toimitetaan aina mahdollisimman pian. Jos haluat aloittaa tilauksesi myöhemmin, se onnistuu, kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos olet ilmoittanut meille matkapuhelinnumerosi, lähetämme sinulle sähköisen tilausvahvistuksen noin kahden päivän sisällä tilauksen tekemisestä. Toimitamme tuotteet noin 2-4 viikon sisällä tilauksen saapumisesta.
On mahdollista, että tilauksesi ei ole jostain syystä saapunut meille tai tiedoillasi on maksamattomia laskuja. Jos tuotteen saapuminen mietityttää, sinun kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme niin voimme selvittää asian.
Vitamiineja emme toimita toistaiseksi lahjatilauksena.
Tällä hetkellä emme toimita vitamiineja ulkomaille.
LASKUTUS
Halutessasi voit pyytää eräpäivän siirtoa asiakaspalvelustamme. Voimme siirtää eräpäivää enintään kuukaudella, jos lasku ei ole vielä erääntynyt.
Voit maksaa tilauksen verkkopankissa, luottokortilla, paperilaskulla tai e-laskulla riippuen tilaustavasta.
Kun teet tilauksen netistä, kaikki yllä mainitut maksuvaihtoehdot ovat yleensä käytettävissäsi. Kun teet tilauksen tilauskupongilla tai puhelimitse, lähetämme ensimmäisen laskun postitse.
E-laskutukseen ja suoraveloitukseen liittyvissä kysymyksissä sinun tulee olla yhteydessä pankkiisi. Me emme ikävä kyllä voi sopia e-laskutuksesta tai suoraveloituksesta asiakkaan puolesta. Ohjeemme e-laskuun siirtymiseen löydät täältä.
Netpostiin liittyvissä kysymyksissä sinun tulee olla yhteydessä Postiin.
Mikäli asiasi koskee epäselvyyttä laskussa tai laskutusvirhettä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos maksusi on tullut meille myöhässä laskussa olleen eräpäivän jälkeen, on maksuhuomautus ehtinyt lähteä matkaan tekstiviestinä tai kirjeenä. Mikäli olet maksanut laskun ennen maksuhuomautuksen saapumista, voit jättää sen huomioimatta.
Olet saattanut myös maksaa laskun väärällä viite- tai tilinumerolla. Otathan tässä tapauksessa ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää tilanteen. Tarvitsemme maksun tiedot (mm. viitenumero, tilinumero ja arkistointitunnus) lisäselvitystä varten eli etsithän ne valmiiksi.
Mikäli saat huomautuksen ja olet palauttanut tuotteet, huomioithan että palautukset siirtyvät järjestelmäämme pienellä viiveellä. Voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jos asia mietityttää.
Jos olet maksanut tilauksesta suuremman summan kuin mitä laskuun on merkitty, käytämme liikaa maksetun osuuden automaattisesti seuraavan tuotelähetyksen hyväksi.
Mikäli haluat liikaa maksetun osuuden takaisin rahana, olethan mahdollisimman pikaisesti yhteydessä asiakaspalveluumme. Tarvitsemme palautusta varten nimi- ja osoitetiedot sekä tilinumeron.
Et voi muuttaa laskun summaa itsenäisesti. Sinun kannattaa olla ajoissa yhteydessä asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi. Tilanteesta riippuen voimme esimerkiksi siirtää eräpäivää.
Aller Median perintäasiat hoitaa Intrum. Mikäli laskusi on siirtynyt perintään, otathan ystävällisesti yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun saadaksesi lisätietoa tai tehdäksesi heidän kanssaan maksusopimus.
Puhelin: 09-2291 1870, ma-pe 7.30-17.00
Asiakaspalvelun sähköposti: ryhma113@intrum.com
JAKELU
Väestötietojärjestelmään tulleet vakituiset osoitteenmuutokset päivittyvät meille noin kerran viikossa. Suosittelemmekin sinua tekemään virallisen muuttoilmoituksen maistraattiin tai postiin hyvissä ajoin.
Jos osoitteenmuutos on kiireellinen tai se on väliaikainen, sinun kannattaa tehdä osoitteenmuutos www.vitafresh.fi -sivulla tai ilmoittamalla siitä suoraan asiakaspalveluumme.
Väestötietojärjestelmän vakituiset osoitteenmuutokset päivittyvät meille noin kerran viikossa. Jos olet tehnyt osoitteenmuutoksen alle 1–2 viikkoa ennen tilausta, vanha osoitteesi on jo ehditty toimittaa postittajalle. Seuraavan paketin pitäisi tulla uuteen osoitteeseesi.
Huomaathan, että posti ei automaattisesi lähetä vanhaan osoitteeseesi saapuneita paketteja uuteen osoitteeseesi, vaan tästä pitää tehdä postin kanssa erillinen sopimus.
Kyllä. Muistathan ilmoittaa väliaikaisesta jakelun keskeytyksestä.
Koko tilauksen voimme siirtää toiseen osoitteeseen.
Mahdollisia syitä valitettaville jakeluhäiriölle ovat muun muassa jakeluvirheet, haasteelliset sääolosuhteet tai virheelliset osoitetiedot. Nämä tilanteet ovat aina tapauskohtaisia ja useimmiten yksittäisiä. Epäselvissä ja toistuvissa tapauksissa kannattaakin olla yhteydessä asiakaspalveluumme tilanteen selvittämiseksi.
Toimitamme seuraavan vitamiinipakettisi hyvissä ajoin ennen kuin edellinen tuotteesi on loppu.
PERUUTUS
Tilaajalla on kuluttajasuojalain 6. luvun mukaisesti oikeus peruuttaa etämyynnissä tekemänsä tilaus 14 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta.
Tämän jälkeen tilauksen peruutuksen voi ilmoittaa koska vain. Huomioithan, että laskun maksamatta jättäminen ei ole peruutus.
Voit perua tilauksen käyttämällä VitaFreshin palautelomaketta VitaFreshin verkkosivuilla. Voit myös tehdä peruutuksen puhelimitse tai lähettämällä laskun kääntöpuolella olevan palvelukortin postitse.
Jokaisessa lähetyksessä on 14 päivän palautusoikeus. Huomioithan että tuotteiden tulee olla avaamattomia.
Ei peruunnu. Tämä johtuu siitä, että tilauksemme ovat kestotilauksia ja edellyttävät erillisen peruutuksen. Laskun maksamatta jättäminen ei siis ole peruutus ja maksamattomat laskut siirtyvät perintään.