Soita ja tilaa: 075 326 7500 (Avoinna ma - pe 09.00 - 16.00. Puhelun hinta on 0,084 €/min + pvm/mpm, myös jonotuksen ajan).

  • Etusivu
  • TILAA
    • VitaFresh nivel-vita
    • VitaFresh B12 + B6 + foolihappo
    • VitaFresh d-vitamiini
    • VitaFresh magnesium
    • VitaFresh monivitamiini
  • Tuotteemme
  • Kysy
  • Asiakaspalvelu
HomeKysy

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET:

TILAUS

Miten voin tehdä tilauksen?

Voit tilata vitamiineja usealla eri tavalla:

Suoraan netissä verkkosivuilla: www.vitafresh.fi

Käyttämällä yhteydenottolomaketta Vitafreshin verkkosivuilla

Tilauskupongilla: Voit käyttää kupongissa olevaa nettiosoitetta tilauksen tekemiseen. Voit myös lähettää kupongin postitse meille.

Soittamalla asiakaspalveluumme 075 326 7500 (Avoinna ma-pe 08.30-16.00. Puhelun hinta on 8,4, snt/min + pvm/mpm, myös jonotuksen ajan).

Mitkä ovat tilausehdot?

Aller Media Oy/VitaFresh vitamiinitilaukset ovat voimassa tilausmuodon mukaisesti. Kertatilaukset ovat aina määräaikaisia ja päättyvät tuotteen saavuttua. Kestotilaus jatkuu automaattisesti kulloinkin voimassa olevaan tilaushintaan, joka on enintään normaalihintaisen laskutusjakson hinta (60 kpl/ 39,80 €). Lasku/tilausvahvistus lähetetään tuotteen mukana. Emme toimita tuotteita ulkomaille. Toimitamme tuotteen n. 2-4 viikon kuluessa tilauksen saapumisesta.

Tilaajalla on kuluttajansuojalain 6.luvun mukaisesti oikeus peruuttaa etämyynnissä tekemänsä tilaus 14 päivän kuluessa ensimmäisen tuotteen saapumisesta. Tällöin palautettavien tuotepakettien tulee olla avaamattomia. Peruutusilmoituksen voi tehdä kirjeitse, puhelimitse tai sähköisesti.  Laskun maksamatta jättäminen ei ole peruutus.

Tilaaja voi irtisanoa tilauksen joustavasti. Asiakaspalveluun kirjeitse, puhelimitse tai internetsivun lomakkeen kautta tehty irtisanominen päättää tilauksen meneillään olevan laskutusjakson loppuun, kuitenkin viimeistään kuluvan kuukauden ja sitä seuraavan 30 päivän kuluessa.

Jos tilausmaksua ei ole maksettu eräpäivään mennessä, Aller Media Oy/VitaFreshillä on oikeus periä maksumuistutuksesta ja viivästyneestä maksusta aiheutuneet kulut ja korot. Sopimusrikkomuksissa sovellamme normaalihintoja laskeaksemme jo toimitettujen tuotteiden arvon perintää varten.

Lähetämme VitaFresh -tuotteiden tilaajille tilattuihin tuotteisiin liittyvää viestintää, myös sähköisesti.

Pidätämme oikeuden tuotteiden toimittamiseen force majeure -varauksin (lakko, tuotannolliset häiriöt ym.).

Tilaajan antamia henkilötietoja voidaan käyttää ja luovuttaa kaikkiin Allerin tietosuojaselosteessa kuvattuihin käyttötarkoituksiin, ml. suoramarkkinointiin. Tietosuojaselosteemme on saatavilla www.aller.fi/tietosuoja. Käytön suoramarkkinointiin voi estää ilmoittamalla siitä Allerin asiakaspalveluun kirjeitse, puhelimitse tai sähköisesti.

Jos tilaussopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi, www.kuluttajariita.fi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan, www.kuluttajaneuvonta.fi

Mitä kestotilaus tarkoittaa?

Pääosin tilauksemme ovat kestotilauksia, eli niillä ei ole päättymispäivää. Kestotilaus jatkuu tilausjaksosta toiseen niin pitkään kuin haluat.

Huomaathan, että jos haluat lopettaa tilauksen, tulee sinun ilmoittaa siitä erikseen meille.

Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?

Jos meillä on tiedossa matkapuhelinnumerosi, lähetämme sinulle sähköisen tilausvahvistuksen noin 2 päivän sisällä tilauksen tekemisestä. Kaikissa tilauksissa ensimmäinen paperinen lasku toimii myös tilausvahvistuksena.

Milloin tilaukseni toimitetaan?

Tilaus toimitetaan aina mahdollisimman pian. Jos haluat aloittaa tilauksesi myöhemmin, se onnistuu, kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos olet ilmoittanut meille matkapuhelinnumerosi, lähetämme sinulle sähköisen tilausvahvistuksen noin kahden päivän sisällä tilauksen tekemisestä. Toimitamme tuotteet noin 2-4 viikon sisällä tilauksen saapumisesta.

Olen tilannut vitamiinit, mutta niitä ei ole tullut. Miksi?

On mahdollista, että tilauksesi ei ole jostain syystä saapunut meille tai tiedoillasi on maksamattomia laskuja. Jos tuotteen saapuminen mietityttää, sinun kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme niin voimme selvittää asian.

Voinko tilata vitamiineja lahjaksi?

Vitamiineja emme toimita toistaiseksi lahjatilauksena.

Voinko tilata vitamiinit ulkomaille?

Tällä hetkellä emme toimita vitamiineja ulkomaille.

LASKUTUS

Voinko siirtää eräpäivää?

Halutessasi voit pyytää eräpäivän siirtoa asiakaspalvelustamme. Voimme siirtää eräpäivää enintään kuukaudella, jos lasku ei ole vielä erääntynyt.

Miten voin maksaa tilaukseni (maksutavat, verkkopankit)?

Voit maksaa tilauksen verkkopankissa, luottokortilla, paperilaskulla tai e-laskulla riippuen tilaustavasta.

Kun teet tilauksen netistä, kaikki yllä mainitut maksuvaihtoehdot ovat yleensä käytettävissäsi. Kun teet tilauksen tilauskupongilla tai puhelimitse, lähetämme ensimmäisen laskun postitse.

Haluaisin aloittaa/lopettaa e-laskutuksen/Netpostin/suoraveloituksen. Mitä teen?

E-laskutukseen ja suoraveloitukseen liittyvissä kysymyksissä sinun tulee olla yhteydessä pankkiisi. Me emme ikävä kyllä voi sopia e-laskutuksesta tai suoraveloituksesta asiakkaan puolesta. Ohjeemme e-laskuun siirtymiseen löydät täältä.

Netpostiin liittyvissä kysymyksissä sinun tulee olla yhteydessä Postiin.

Mikäli asiasi koskee epäselvyyttä laskussa tai laskutusvirhettä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Olen maksanut laskun. Miksi saan maksuhuomautuksen tekstiviestinä tai kirjeenä?

Jos maksusi on tullut meille myöhässä laskussa olleen eräpäivän jälkeen, on maksuhuomautus ehtinyt lähteä matkaan tekstiviestinä tai kirjeenä. Mikäli olet maksanut laskun ennen maksuhuomautuksen saapumista, voit jättää sen huomioimatta.

Olet saattanut myös maksaa laskun väärällä viite- tai tilinumerolla. Otathan tässä tapauksessa ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää tilanteen. Tarvitsemme maksun tiedot (mm. viitenumero, tilinumero ja arkistointitunnus) lisäselvitystä varten eli etsithän ne valmiiksi.

Mikäli saat huomautuksen ja olet palauttanut tuotteet, huomioithan että palautukset siirtyvät järjestelmäämme pienellä viiveellä. Voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jos asia mietityttää.

Olen maksanut liikaa, miten saan rahat takaisin?

Jos olet maksanut tilauksesta suuremman summan kuin mitä laskuun on merkitty, käytämme liikaa maksetun osuuden automaattisesti seuraavan tuotelähetyksen hyväksi.

Mikäli haluat liikaa maksetun osuuden takaisin rahana, olethan mahdollisimman pikaisesti yhteydessä asiakaspalveluumme. Tarvitsemme palautusta varten nimi- ja osoitetiedot sekä tilinumeron.

Voinko maksaa laskun pienemmissä erissä ilman, että ilmoitan siitä teille?

Et voi muuttaa laskun summaa itsenäisesti. Sinun kannattaa olla ajoissa yhteydessä asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi. Tilanteesta riippuen voimme esimerkiksi siirtää eräpäivää.

Miksi olen saanut laskun Intrumilta?

Aller Median perintäasiat hoitaa Intrum. Mikäli laskusi on siirtynyt perintään, otathan ystävällisesti yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun saadaksesi lisätietoa tai tehdäksesi heidän kanssaan maksusopimus.

Puhelin: 09-2291 1870, ma-pe 7.30-17.00
Asiakaspalvelun sähköposti: ryhma113@intrum.com

JAKELU

Kuinka voin tehdä osoitteenmuutoksen?

Väestötietojärjestelmään tulleet vakituiset osoitteenmuutokset päivittyvät meille noin kerran viikossa. Suosittelemmekin sinua tekemään virallisen muuttoilmoituksen maistraattiin tai postiin hyvissä ajoin.

Jos osoitteenmuutos on kiireellinen tai se on väliaikainen, sinun kannattaa tehdä osoitteenmuutos www.vitafresh.fi -sivulla tai ilmoittamalla siitä suoraan asiakaspalveluumme.

Olen tehnyt virallisen osoitteenmuutoksen, mutta vitamiinit eivät tule uuteen osoitteeseen. Miksi?

Väestötietojärjestelmän vakituiset osoitteenmuutokset päivittyvät meille noin kerran viikossa. Jos olet tehnyt osoitteenmuutoksen alle 1–2 viikkoa ennen tilausta, vanha osoitteesi on jo ehditty toimittaa postittajalle. Seuraavan paketin pitäisi tulla uuteen osoitteeseesi.

Huomaathan, että posti ei automaattisesi lähetä vanhaan osoitteeseesi saapuneita paketteja uuteen osoitteeseesi, vaan tästä pitää tehdä postin kanssa erillinen sopimus.

Onko mahdollista keskeyttää vitamiinien jakelu väliaikaisesti?

Kyllä. Muistathan ilmoittaa väliaikaisesta jakelun keskeytyksestä.

Onko jakelu mahdollista siirtää toiseen osoitteeseen?

Koko tilauksen voimme siirtää toiseen osoitteeseen.

Minulla on voimassa oleva tilaus, miksi en ole saanut paketteja.

Mahdollisia syitä valitettaville jakeluhäiriölle ovat muun muassa jakeluvirheet, haasteelliset sääolosuhteet tai virheelliset osoitetiedot. Nämä tilanteet ovat aina tapauskohtaisia ja useimmiten yksittäisiä. Epäselvissä ja toistuvissa tapauksissa kannattaakin olla yhteydessä asiakaspalveluumme tilanteen selvittämiseksi.

Milloin seuraava lähetykseni toimitetaan?

Toimitamme seuraavan vitamiinipakettisi hyvissä ajoin ennen kuin edellinen tuotteesi on loppu.

PERUUTUS

Onko tilauksissa peruutusoikeus?

Tilaajalla on kuluttajasuojalain 6. luvun mukaisesti oikeus peruuttaa etämyynnissä tekemänsä tilaus 14 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta.

Tämän jälkeen tilauksen peruutuksen voi ilmoittaa koska vain. Huomioithan, että laskun maksamatta jättäminen ei ole peruutus.

Miten voin peruuttaa tilaukseni?

Voit perua tilauksen käyttämällä VitaFreshin palautelomaketta VitaFreshin verkkosivuilla. Voit myös tehdä peruutuksen puhelimitse tai lähettämällä laskun kääntöpuolella olevan palvelukortin postitse.

Olen saanut jatkolaskun enkä halua jatkaa tilausta. Mihin mennessä minun tulee tehdä peruutus?

Jokaisessa lähetyksessä on 14 päivän palautusoikeus. Huomioithan että tuotteiden tulee olla avaamattomia.

Peruuntuuko tilaukseni, jos jätän laskun maksamatta?

Ei peruunnu. Tämä johtuu siitä, että tilauksemme ovat kestotilauksia ja edellyttävät erillisen peruutuksen. Laskun maksamatta jättäminen ei siis ole peruutus ja maksamattomat laskut siirtyvät perintään.

ReilunPelinJäsen-resize
stl_logo-resize
avainlippu-resize

Tietoa meistä

VitaFresh tarjoaa Suomessa kehitettyjä ja valmistettuja ravintolisiä.

VitaFresh on Allerin tuotemerkki. Aller on dataohjattu media-, markkinointi- ja alustakonserni.

Aller Media Oy, Lintulahdenkuja 10 A, 00500 Helsinki.

Ota yhteyttä

075 326 7500 (Avoinna ma-pe 09.00-16.00. Puhelun hinta on 0,084 €/min + pvm/mpm, myös jonotuksen ajan).

asiakaspalvelu@vitafresh.fi

VitaFresh-Oivallinen-tulos

VitaFresh on saanut erinomaisen tuloksen koskien elintarviketurvallisuutta. Lue Oiva-raportti tästä.»

Copyright © 2021 Aller Media Oy

    • Tietosuojaseloste


Evästeasetukset